RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?)


Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?)
Monica Bellucci! Her gören müşterinin nefesini kesen, Pigalle’in gece kulüplerinin profesyonel güzeli. Bu kez müşteri sıradan ama aynı zamanda da farklı. Lotoda büyük ikramiyeyi kazanmış… Adı: Bernard Campan. Fiyatını sorar doğrudan: “Kaç para?” Ayda 100.000 euro ödeyeceğini söyleyerek karısı olmasını ister Monica’dan. İyi para! Kabul eder Monica… Ama ya Charly? Charly (Gérard Depardieu)ve gece hayatının büyüsü öyle kolay kolay terk edilemez ki!

Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) Resimleri ve Videoları
Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un?

Kadro:
Yönetmen: Bertrand Blier
Senaryo: Bertrand Blier
Yapımcı:
Müzik:
Görüntü Yönetmeni: François Catonné
Tür: Dram, Komedi
Ülke: Fransa Italya
Vizyona Giriş Tarihi: 12 Mayıs 2006
Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?) Beni Ne Kadar Çok Seviyor$un? (Combien tu m aimes?)
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası