RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Yeniden Sev Beni (Reconstruction)


Yeniden Sev Beni (Reconstruction)
Alex az sonra bir bara girip Aimee’yi görecek. İlk kez tanışacaklar ya da daha önce tanıştılar ancak farkında değiller. Laf lafı açıcak ikisi birbirine aşık olacak. Alex ve Simone ancak romanlardakine benzer bir şeyler yaşayacaklar. Şehrin başka bir yerinde yaşlı bir yazarsa son romanı üzerine yoğunlaşmış durumda. Yazarın birlikte olduğu kadınla, Alex’in aşık olduğu kadın aynı kadın ya da değil. Alex hayatında varolan tüm boşluğun Aimee ile birlikte dolduğunu düşündüğü anda herşey allak bullak olur.Bir anda genç adam tanıdığı herkesin hafızasından silinir. Genç adamı dünya üzerinde kimse hatırlamamaktadır. Ne babası, ne komşuları, ne de arkadaşları genç adamın varlığını hatırlamamaktadır. Alex diye birinin bir zamanlar varolduğunu hatırlayan tek kişi Aimee’dir. Sinema Eleştirmenlerinin Ortak Kanısı, 2000’li yılların En iyi 10 Filminden birisi Cannes Film Festivali – Altın Kamera Chicago Film Festivali – Altın Plak San Sebastian – Yılın Yönetmeni

Yeniden Sev Beni (Reconstruction) Resimleri ve Videoları
Yeniden Sev Beni

Kadro:
Yönetmen: Christoffer Boe
Senaryo: Mogens Rukov, Christoffer Boe
Yapımcı:
Müzik: Thomas Knak
Görüntü Yönetmeni: Manuel Alberto Claro
Tür: Dram, Duygusal
Ülke: Danimarka
Vizyona Giriş Tarihi: 24 Eylül 2004
Yeniden Sev Beni (Reconstruction)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Yeniden Sev Beni (Reconstruction) sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Yeniden Sev Beni (Reconstruction) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Yeniden Sev Beni (Reconstruction) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Yeniden Sev Beni (Reconstruction) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Yeniden Sev Beni (Reconstruction) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Yeniden Sev Beni (Reconstruction) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Yeniden Sev Beni (Reconstruction) Yeniden Sev Beni (Reconstruction)
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası