RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains)


Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains)
Noel’de Lille’de ... 30 yaşındakiş Claire Gautier, bir sigorta şirketinin doğal afetler departmanında çalışmaktadır. Kocası Fabrice ve küçük kızı Pauline ile birlikte tekdüze bir hayat sürmektedir. Claire, bir gün kendisine bir su baskınından kaynaklanan bir hasarla ilgili danışmaya gelen veteriner Laurent Kessler’le tanışır. Bu, aşk ve korku dolu bir hiakayenin başlangıcıdır. Laurent bir play-boy daha doğrusu saplantı derecesinde bir “kadın avcısı”dır. Fakat işler Claire’le farklı gitmektedir. Şüphesiz, bunda bir genç kadının, Laurent saklamaya çalıştığı karanlık geçmişini hissetmesinin etkisi vardır. Şehirde terör estiren bir adam kadınları öldürmektedir. Claire, Laurent ile bu katil arasında bir bağlantı kurmaktan kendini alamamaktadır. Garip bir şekilde bu şüpheleri kuvvetlendikçe Laurent’e daha çok bağlanmaktadır. Acaba kendisini bu korku ve cazibe kıskacından kurtarabilecek midir?

Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) Resimleri ve Videoları
Hayatım Ellerinde

Kadro:
Yönetmen: Anne Fontaine
Senaryo: Dominique Barbéris, Julien Boivent
Yapımcı:
Müzik: Pascal Dusapin
Görüntü Yönetmeni: Denis Lenoir
Tür: Dram
Ülke: Belçika Fransa
Vizyona Giriş Tarihi: 28 Nisan 2006
Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains) Hayatım Ellerinde (Entre ses Mains)
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası