RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know)


Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know)
Christine Jesperson (Miranda July) yanlız yaşayan bir sanatçıdır. Aynı zamanda yaşlılara ulaşımları için yardımcı olmaktadır. Fantastik sanatçı görüşünü, arzularını ve yakınında ilgisini çeken objeleri resmetmek için kullanmaktadır. Richard Swersey (John Hawkes) eşinden yeni boşanmış iki çocuk sahibi bir ayakkabı satıcısıdır. Richard’ın 7 yaşındaki oğlu Robby gizemli biri ile internette müstehcen şekilde yazışırken, 14 yaşındaki abisi Peter ise aşk ve evlilik hayalleri kuran komşu kızlarının deney erkeği olacaktır. Richard, büyüleyici Christine ile tanışınca hayatı değişir....hem de hiç beklemediği bir şekilde... Ödülleri: 2005 CANNES FILM FESTİVALİ – ALTIN KAMERA ÖDÜLÜ 2005 CANNES FILM FESTİVALİ – ELEŞTİRMENLER HAFTASI BÜYÜK JÜRİ ÖDÜLÜ 2005 CANNES FILM FESTİV ALİ – GENÇ ELEŞTİRMENLER EN İYİ FİLM ÖDÜLÜ 2005 SUNDANCE FILM FESTİVALİ – ÖZEL JÜRİ ÖDÜLÜ 2005 SAN FRANCISCO FILM FESTİVALİ – SKYY ÖDÜLÜ 2005 LOS ANGELES FILM FESTİVALİ - EN İYİ ANLATI İZLEYİCİ ÖDÜLÜ

Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) Resimleri ve Videoları
Ben ve Sen ve Diğerleri

Kadro:
Yönetmen: Miranda July
Senaryo: Miranda July
Yapımcı:
Müzik: Ryeland Allison, Michael Andrews
Görüntü Yönetmeni: Chuy Chávez
Tür: Dram, Komedi
Ülke: Ingiltere ABD
Vizyona Giriş Tarihi: 10 Mart 2006
Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know) Ben ve Sen ve Diğerleri (Me and You and Everyone We Know)
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası