RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Beni Unutma (Ricordati di me)


Beni Unutma (Ricordati di me)
Düşler unutulmuyor Giulia aktris, Carlo ise romantik bir yazar olma hayalleri kurmuştu. Oysa gündelik yaşam telaşı zaman içinde onlara umutlarını, düşlerini unutturmuştur. Giulia bir lise öğretmeni olurken, Carlo bir finans şirketinde çalışmaya başlamıştır. 18 yaşındaki kızları Valentina ve 19 yaşındaki oğulları Paolo olgunlaşma çağına ulaşmıştır. Ve şimdi düşler kurma sırası onlardadır. Televizyona çıkma hayalleri kuran Valentina, show girl olarak bu hayali gerçekleştirebileceğini düşünür. Kararlılığı tüm ev halkının arzularını harekete geçirir ve her biri, tutkularının peşinde koşmaya başlar. Giulia tiyatrodaki yönetmenine aşık olduğunu sanırken; Carlo, bir toplantıda gençlik aşkı Alessia ile karşılaşır ve geçmişi geri getirmeye çalışır. Tutkuyla yaşanan yasak ilişki, Carlo'nun ken dine olan güvenini tekrar kazanmasını sağlar. Öte yanda ise, kafası karmakarışık olan Paolo arayışını sürdürmektedir. "Son Öpücük"ün yönetmeninden yeni bir film "Son Öpücük" (L'ultimo Baccio) filminin yönetmeni Gabriele Muccino'nun İtalya, Fransa, İngiltere ortak yapımı filmi "Beni Unutma"nın başrollerini Fabrizio Bentivoglio (Carlo), Laura Morante (Giulia) ve Monica Belluci (Alessia) paylaşıyor. Filmde rol alan oyuncular arasında Nicoletta Romanoff, Silvio Muccino, Gabriele Lavia, Enrico Silvestrin, Silvia Coen ve Alberto Gimignani da yer alıyor. Senaryosunu Gabriele Muccino'nun Heidrun Schleef ile birlikte yazdığı romantik dramın müzikleri Paolo Buonvino imzası taşıyor.

Beni Unutma (Ricordati di me) Resimleri ve Videoları
Beni Unutma

Kadro:
Yönetmen: Gabriele Muccino
Senaryo: Heidrun Schleef, Gabriele Muccino
Yapımcı:
Müzik: Paolo Buonvino
Görüntü Yönetmeni: Marcello Montarsi
Tür: Dram, Duygusal, Komedi
Ülke: Fransa Ingiltere Italya
Vizyona Giriş Tarihi: 26 Aralık 2003
Beni Unutma (Ricordati di me)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Beni Unutma (Ricordati di me) sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Beni Unutma (Ricordati di me) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Unutma (Ricordati di me) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Unutma (Ricordati di me) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Unutma (Ricordati di me) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Beni Unutma (Ricordati di me) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Beni Unutma (Ricordati di me) Beni Unutma (Ricordati di me)
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası