RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Dün Gece Bir Rüya Gördüm


Dün Gece Bir Rüya Gördüm
Uyuşturucu bağımlısı bir kız olan Lale ile küçük bir kasabadan gelip, İstanbul'da bilgisayar mühendisi olmuş, idealist ve kendince oluşturduğu katı doğrularla yaşayan Deniz arasında bir aşk başlar... Lale'nin haberi olmadan, ona karşı tutkulu bir aşk yaşayan Deniz, günün birinde hiç beklemediği bir şekilde kendini Lale'nin evinde ve Lale'nin yanı başında bulur. Bir sabah gözlerini açtığında, uzun zamandır sevdiği kızın evinde olduğunu gören genç adam, yaşadığı şeyin bir rüya olduğunu düşünmektedir...

Dün Gece Bir Rüya Gördüm Resimleri ve Videoları
Dün Gece Bir Rüya Gördüm

Kadro:
Yönetmen: Ulaş Ak
Senaryo: Ulaş Ak
Yapımcı: Uğraş Ak
Müzik: Aria, Bora Ebeoğlu, Cengiz Onural
Görüntü Yönetmeni: Aytekin Çakmakçı
Tür: Dram
Ülke: Türkiye
Vizyona Giriş Tarihi: 17 Şubat 2006
Dün Gece Bir Rüya Gördüm

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Dün Gece Bir Rüya Gördüm sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Dün Gece Bir Rüya Gördüm En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dün Gece Bir Rüya Gördüm En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dün Gece Bir Rüya Gördüm En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dün Gece Bir Rüya Gördüm En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dün Gece Bir Rüya Gördüm En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Dün Gece Bir Rüya Gördüm Dün Gece Bir Rüya Gördüm
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası