RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Dertler Benim Olsun


Dertler Benim Olsun
Kıskançlık nedeniyle sevdiği kızı bıçakla öldüren bir karpuzcunun aşk öyküsü.

Dertler Benim Olsun Resimleri ve Videoları
Dertler Benim Olsun

Kadro: Orhan Gencebay , Perihan Savaş , Selçuk Özer , Kadir Savun , İsmail Hakkı Şen , Ersun Kazançel , Müşerref Çapın , Haluk Orçun , Haydar Karaer , Hamit Haskabal , Sami Hazinses , İhsan Baysal , Ajlan Aktuğ , Kubilay Hakan , Ekrem Dümer , Akif Kilman , Enis Fosforoğlu , Tevfik Şen , Kenan Karagöz , Mürüvvet İşsever , Mustafa Yavuz , Erdoğan Esenboğa , Erol Günaydın , Ayton Sert , Rıza Tüzün , Kamran Usluer , Kemal Ergüvenç , Timuçin Caymaz , Alev Koral , Abdurrahman Palay , Gülen Kıpçak , Zafer Önen , Fuat İşhan , Saltuk Kaplangı , Ayşin Atav , Handan Kadıoğlu
Yönetmen: Safa Önal
Senaryo: Safa Önal
Yapımcı: Hürrem Erman
Müzik:
Görüntü Yönetmeni: Cahit Engin
Tür: Arabesk, Dram, Duygusal
Ülke: Türkiye
Vizyona Giriş Tarihi: 01 Aralık 1974
Dertler Benim Olsun

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Dertler Benim Olsun sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Dertler Benim Olsun En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dertler Benim Olsun En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dertler Benim Olsun En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dertler Benim Olsun En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Dertler Benim Olsun En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Dertler Benim Olsun Dertler Benim Olsun
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası