RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Bir Yudum Sevgi (1984)




Bir Yudum Sevgi (1984)Bir Yudum Sevgi (1984)
TÜRK: Dram , Duygusal ,
OYUNCULAR: Kadir İnanır , Hale Soygazi , Macit Koper , Meral Çetinkaya , Ece Örge , Dursun Ali Sarıoğlu , Tuncay Akça , Serra Yılmaz , Osman Alyanak , Füsun Demirel , Muadelet Tibet , Ülkü Ülker , Ayşegül Uygurer , Nurşen Girginkoç , Nurettin Şen , Cihat Tamer , Levend Yılmaz , Oğuz Fırıldak , Neslihan Kuru , Hakkı Kıvanç , Muzaffer Cıvan ,
YÖNETMEN: Atıf Yılmaz
KONUSU: Konu : Aygül, dört çocuğunu işsiz güçsüz, hayırsız kocasının yardımını görmeden büyütmeye çalışan mutsuz bir kadın. İş başa düştü diyerek bir fabrikada çalışmaya başlar ve bu onun bilinçlenme sürecinin ateşleyicisi olur. İşe yaramaz kocasını terk eder, çocuklarını alıp başka bir eve taşınır ve bu arada söylentilere aldırış etmeden fabrikadaki iş ...


0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Bir Yudum Sevgi (1984) sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Bir Yudum Sevgi (1984) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Bir Yudum Sevgi (1984) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Bir Yudum Sevgi (1984) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Bir Yudum Sevgi (1984) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Bir Yudum Sevgi (1984) En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Bir Yudum Sevgi (1984) Bir Yudum Sevgi (1984)
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası