RSS
En yeni en güncenl en popöler en güzel sinema filmlerini bu sitede bulabilir hakkında ön bilgi edine bilir resimlerine bakıp fragmlarını izleye bilirsiniz.SinemaDB sinema film arşivi

Sezercik Yavrum Benim


Sezercik Yavrum Benim
Aynur kendisinden bir bebek beklediği genç adamın evlilik teklifini mutlulukla karşılar. Ancak Tarık�ın ailesi genç kızı kabullenmez ve bu evliliği onaylamaz. Tarık çıktığı Avrupa seyahatinden uçağı düştüğü için dönemez. Onun evinde kalan Aynur ise ailenin kurduğu tuzağa düşer ve hırsızlık suçundan hapse girer. Genç kadın oğlunu hapiste doğururken öldüğü sanılan Tarık sapasağlam geri döner. Mucize eseri kurtulmuştur ancak Aynur ile ilgili haberler onu kahreder. Cezasını tamamlayan Aynur ise bu kez hapis arkadaşının tuzağına düşecek ve adı lekelenecektir. Belalar üst üste gelecek ve küçük Sezer ile annesi çok zor günler geçireceklerdir.

Sezercik Yavrum Benim Resimleri ve Videoları
Sezercik Yavrum Benim

Kadro: Ayhan Işık , Sezer İnanoğlu , Hülya Koçyiğit , Erol Taş , Lale Belkıs , Aliye Rona , Atıf Kaptan , Hulusi Kentmen , Nubar Terziyan , Hakkı Kıvanç , Turgut Özatay , Muammer Gözalan , Hasan Ceylan , Ekrem Bora , Yılmaz Güney , Ediz Hun , Çolpan İlhan , Arap Celal , Oya Peri , Asım Nipton , Diclehan Baban , Yılmaz Gruda , Ekrem Dümer , Haydar Karaer , Ali Ekdal , Mustafa Yavuz , Necip Tekçe , Kayhan Yıldızoğlu , Ahmet Turgutlu , Kubilay Hakan , Ali Demir , Jeyan Mahfi Tözüm , Timuçin Caymaz , Abdurrahman Palay , Doğan Bavli , Haldun Ergüvenç , Hayri Esen , Nilgün Kasapbaşoğlu , Ünal Gürel , Sacide Keskin , Tijen Par , Kemal Ergüvenç
Yönetmen: Safa Önal
Senaryo: Safa Önal
Yapımcı: Berker İnanoğlu
Müzik:
Görüntü Yönetmeni: Tuncay Ural, Nejat Okçugil
Tür: Dram
Ülke: Türkiye
Vizyona Giriş Tarihi: 01 Şubat 1972
Sezercik Yavrum Benim

0 yorum:

Yorum Gönder

 
En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle: Sezercik Yavrum Benim sinema film izle film filmler filmi sinema filmleri
Copyright 2009 En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle. İçerik ve metaryeller alıntıdır.
SinemaDB.Blogspot.com sinema filmleri.
Film arşivi by Sinema DB
Sezercik Yavrum Benim En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Sezercik Yavrum Benim En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Sezercik Yavrum Benim En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Sezercik Yavrum Benim En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Sezercik Yavrum Benim En yeni sinema filmleri, film arşivi, filmler izle Puan: 10
Sezercik Yavrum Benim Sezercik Yavrum Benim
10/10 paun üzerinden 2000 kişi. Görüntülenme: 1500.
yardım yardım sayfası